Sammanfattning av helgen :)

    Inlägget skrivet: 2008-08-04 kl: 19:10:53
Nu hade jag tänkt ta mig tid till att skriva ner allt som har hänt i helgen..
Jag har ju varit sjukt dålig med uppdateringar de senaste dagarna, så jag får ta igen det nu istället :)

Fredag: Jag steg upp vid halv sex på morgon för att göra mig klar. Och sen vid sju-tiden så blev jag hämtad av älskling och det bar iväg upp till Göteborg med Tom och Karolina för att gå på Liseberg :)
Det blev en mycket trevlig (och vaaaarmt) dag ;) Haha!
Och det var knappt några köer alls till karusellerna, vi stod som längst i kö typ tjugo minuter till en karusell, och det är egentligen ingenting om man jämför med hur mycket folk där bruukar vara. Så vi åkte i princip allt vi kunde, och ändå tog det inte så lång tid. Superhärligt!
Så framåt eftermiddagen/kvällen så kände vi oss färdig åkta och tog bilen hem igen. Jag hade en jättetrevlig dag :)
Tack älskling, Tom och Karolina! <3
På kvällen var vi sjukt trötta, så jag och J tog det lugnt då bara och somnade tidigt :)





Lördag: Idag åkte jag, mamma, syster och älskling till Knutstorps banan för att kolla på när pappa tävlade med bilen ;)
Så det blev en hel dag med massa bensinlukt och bränt gummi ;) Haha! Kanske inte precis mitt största intresse, men man får ju offra sig när det gäller familjen :) Det var iallafall hyfsat trevligt ändå och det gick bra för pappa!





Efter några timmar där så åkte vi hem och jag gjorde mig iordning för feest ;D
Vid nio-tiden så drog jag och Maria till Bunkeflo där det var födelsedagsfest för Kim. Trevligt att träffa honom, eftersom det var år och dar sen sist :)
Till en början så var festen ganska seg, men framåt småtimmarna började folk komma igång och det blev genast mycket roligare ;D Lite senare så dök även Fredde, TT och Pontus upp, som man inte heller har träffat på länge :) Så då var festen i full gång.
Och det hela slutade med att vi fem från Trelleborg inte kunde fixa någon skjuts hem och vi bestämde oss för att sova över hos Kim och få skjuts hem nästa dag.. Men när klockan blev fem på morgonen och vi var vakna så bestämde vi oss för att ta bussen hem trots allt. Så när vi alla hade rykt upp oss lite så blev det taxi in till Mobilia för att sedan ta bussen därifrån och hem. Och vi trodde självklart att bussen gick som vanligt kl 06:15, men eftersom det var söndag morgon så gick inte bussen förrän kl sju. Så vi fick allt vänta på bussen på Mobilia i lite mer än en halvtimme, haha.
Till slut så satt vi iallafall på bussen och vi var lagom i Trelleborg vid halv åtta, kvart i åtta. Så då traskade jag hemåt och gick även inom Entré och handla en glass och nybakade bullar med mig hem :) När jag kom hem var jag fortfarande pigg så jag vill inte alls sova och kollade istället på tv, men sen somnade jag lagom vid tio på morgonen och vaknade sen kl ett igen. Så det blev inte mycket sömn alls den natten/morgonen. Men jag hade jäkligt ball ändå ;D Och som jag sa till dom andra som gnällde lite; 'Ni kommer alltid att komma ihåg den här kvällen när vi var uppe hela natten och sen väntade på bussen kl sju på morgonen'. Haha!
Tack till Kim och alla andra som gjorde kvällen mycket trevlig! ;)

(Dock hände det en sak under lördagen som inte var lika trevlig, men det är inget jag vill skriva här, utan det håller jag för mig själv!)


Söndag: Jag gjorde inte allt för mycket.. Chillade bara hela dagen och sen på kvällen var jag ute och gick en runda med älskling. Vi satt och snackade jättelänge också, skönt att jag fick pratat av mig lite och tack för att du lyssnar <3
Sen på kvällen stannade jag kvar och sov där, det är alltid supermysigt :)

Vaknade upp idag och sen gjorde vi oss klara och körde en runda till Mobilia. Syster hängde också med och på vägen hem var vi även en runda på lite affärer vid Svågertorp. Det blev inte så mycket inköp för min del, men jag köpte iallafall en tavla till mitt rum som jag ska hänga upp lite senare ;)
Så vi kom hem för en stund sen och nu gör jag inte allt för mycket. Ska snart äta lite hade jag tänkt.
och ikväll blir det nog bara film och mys, eftersom det är så tråkigt väder! Då är det mysigt att bara sitta inne och lyssna på regnet som slår mot rutan ;) Hihi!
Nu tänkte jag avsluta här :) Ha det fint och take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback