tråkig söndag

    Inlägget skrivet: 2008-08-24 kl: 12:55:21

Inatt har jag sovit jättedåligt. Har bara legat och hostat hela tiden och jag inte fått mycket sömn :/ Men jag tycker mest synd om älskling som ligger bredvid mig och måste lyssna på mitt hostande ;) Tur att han står ut iallafall! <3
Igår så blev det bara en lugn kväll. Jag och älskling beställde mat och kollade på film hemma hos honom bara :) Supermysigt, även om vi båda somnade tidigt!


Snart kommer Maria förbi en runda och vi ska se några avsnitt av OC :) Det var ju ett tag sen vi hade tid med det sist, så det ska bli trevligt! Annars har jag inga planer alls idag, är sugen på att gå en promenad men vädret känns ju inte så lockande så vi får väl se hur det blir med det :)

Imorgon är det skola som gäller igen, ooooorka!
Hörs kanske senare. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback