update

    Inlägget skrivet: 2008-08-07 kl: 19:23:31
Haha, jag blir lika förvånad var gång jag klickar i mig på min blogg! Jag möts av en himla massa rosa och det är lite ovant. Jag är ingen typisk "rosa-människa" annars, men jag har börjat gilla det mer och mer ;) Så därför får bloggen vara lite chockrosa förtillfälligt ;) Hoppas att jag inte skrämmer bort läsarna bara! Hihi.

Innan åt jag god mat med mamma och pappa och nu ska jag och mamma till Maxi för att köpa lite nödvändiga saker som behövs till helgen och till Rhodos nästa vecka :)
Lite senare ikväll så kommer Maria hit och vi ska se några avsnitt av OC såklart ;) Haha!
Nu står mamma och stampar i hallen och det är dags att köra.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: big fan of svampbobfyrkant*

JAG GILLAR ROSA :D

2008-08-08 @ 11:12:53
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback