trevlig kväll

    Inlägget skrivet: 2008-08-30 kl: 18:18:41
Gårdagen blev mycket trevlig! ;D Finns inte mycker mer att säga.
Jag fick en ordentlig karatefylla, vilket resulterade i en hemsk baksmälla idag. Men det är väl sånt man får ta ;)
Igår blev det iallafall öltältet för hela slanten. Jag hade riktigt skoj där och jag shakade loss om aldrig förr, även om jag fick dansa själv eftersom dom andra var lagom tråkiga ;) Haha! Men Perikles spelade och det var fullt ös. Och jag hade skittrevligt  med andra ord :) Heeeelt great!*
Efter öltältet blev det en runda til shell (som vanligt) för att köpa mos med räksallad, mums. Haha! ;)
Sedan gick vi hem här och jag och älskling somnade hyfsat snabbt, utmattade och berusade ;)

Idag vaknade man upp med en otrolig bakfylla och hela rummet snurrade. Men vi steg upp och åt liiite frukost iallafall. Sen åkte älskling hem och jag gjorde mig och gick ner till stan en runda med mamma och Daniella. Kollade massa stånd och jag inhandlade en grön härlig sjal :) Sedan gick vi till Stadsparken och kollade på finalen i TA-chansen, trevligt!
Och nu är jag nästan nyss hemkommen och redo för ännu en trevlig kväll hoppas jag :) Vet inte riktigt vad som händer än, men jag är sugen på att göra något kul iallafall. Så det blir kanske öltältet idag också eller så blir det bara lite trevligt umgänge. Men nu först ska jag hoppa in i duschen och sen blir det mat!

Ha en FAB lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback