Trevlig helg!!

    Inlägget skrivet: 2008-08-10 kl: 18:18:36
Nu är jag hemkommen från Binz och jag har verkligen haft en jättetrevlig helg ;D
Vi tog en båt tidigare hem idag eftersom vädret var ganska trist i Tyskland och ja, det är ju inte mycket finare här i Sverige :/ Så jag är redan hemma och det är ganska skönt att vara hemma lite tidigare faktiskt :)

Jag har iallafall haft det supertrevligt med älskling och hans familj + Maja och Marina :) Vi har käkat massa gott, druckit goda drinkar, shoppat och handlat hem en hel del sprit också ;) Vi bodde fint och det var supermysigt i Binz!
Tänker ladda upp lite bilder senare, men just nu orkar jag inte. Jag hade tänkt se en film och packa upp lite istället.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback