torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-08-07 kl: 17:16:12
Idag har jag varit en runda med älskling på IKEA och sen en runda på Bauhaus :) Jag fick köpt en ny kudde, eftersom den andra var väääldigt obekväm. Sen åt vi på det där matstället vid Svågertorp och nu är vi hemma igen :)

Jag ska snart cykla ner till Demi Skönhetssalong i stan för att vaxa armarna. Jag gillar inte att ha hår på armarna och så blir det snyggt och fint tills vi ska till Grekland på onsdag! Det känns helt sjukt att vi åker på onsdag, mindre än en vecka kvar :O:O Det var iofs inte så länge sen vi bokade, eftersom det var en sista minuten-resa, men det känns ändå sjukt att vi verkligen åker på onsdag :D Jag, Maria och Sabina <3
Jag tycker att det sja bli riktigt skönt att bara få komma bort och slappna av. Det har en massa nu på sistone och därför är det bara skönt att kunna åka iväg och njuuuuta ;) Jag längtar!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre.. Nu ska jag cykla iväg och plågas av vaxningen ;) Hihi!
Hörs kanske sen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback