tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-08-19 kl: 19:11:29
Idag på eftermiddagen var jag en runda på Malmöfestivalen med mamma och syster :) Det var trevligt, även om det mest är en massa "marknadsskit" som säljs där. Var även en runda inne på MQ, men jag hittade verkligen ingenting som satt fint och det var inte alls kul att prova kläder idag :/ Men det är väl bara till att tag nya tag..

Imorgon ska jag iallafall bege mig till skolan, första dagen efter sommarlovet och det innebär ångest! Klart att jag vill träffa alla trevliga klasskamrater som jag knappt har sett under sommaren, men jag känner ändå att det kommer att bli jobbigt! Vet inte riktigt varför men det är bara så himla många tankar som svävar runt i mitt huvud just nu. Kanske kan ändå skolan bli lite av en "nystart", då man liksom kommer in i rutinerna igen och man är tillbaka till vardagen. För just nu känns allting vääääldigt mycket förvirrande och rörigt.

Pratade precis med älskling och vi bestämde oss för att gå en kvällspromenad, alltid lika härligt :) Så nu ska jag dra på mig mjukis kläder och sen börja gå så nätt hem mot älskling <3
Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback