samlade tankar.. NOT!

    Inlägget skrivet: 2008-08-21 kl: 15:35:52
Just nu känns det som jag inte riktigt vet var jag har mig själv. Det känns lite som om jag springer runt och bara blir mer förvirrad. Vet inte alls vad det är med mig just nu.. Hela tiden har jag en massa tankar i huvudet, tankar som inte vill försvinna och som gör att jag hela tiden är känslig och känner gråten i halsen. Tårarna är hela tiden närmare än vad jag tror och jag blir bara mer förvirrad och allt blir bara mer rörigt! Vet inte vad det beror på, jag vet bara att det händer en massa skumma saker nuförtiden och att jag själv verkligen har blivit skum och mer eller mindre helt knäpp.

Idag har jag iallafall varit i skolan och det var lugnt idag med. Började kvart över nio och slutade vid halv ett. Sedan kilade jag ner till stan en runda med Joanna och fixade lite saker. Och sen jag kom hem så har jag inte gjort allt fö vettiga saker. Ringde Maria för en stund sen för att höra hur dom klarade sig utan mig i Rhodos ;) Och dom hade iallafall haft det bra :) Och imorgon ska vi tre nog träffas och kolla på en massa bilder på resan och bara umgås helt enkelt.
Men nu måste jag ta tag i städningen (som jag borde ha gjort redan igår) och sen kommer mamma hem och då blir det mat!
Ikväll ska jag nog träffa älskling en stund och bara mysa! <3
Laaaater bitches!

Kommentarer
Postat av: maraja*

Du behöver inte alls känna dig skum eftersom jag typ känt så var och varanandag ända sen jag kom i tonåren, finns här om du behöver prata :)<3

2008-08-22 @ 13:53:47
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback