rosa rosa rosa

    Inlägget skrivet: 2008-08-06 kl: 02:15:02
Nu är klockan lite över två på natten och här sitter jag och trixar med min design :)
Så nu har jag skaffat mig en ny och tro det eller ej, men jag har faktiskt själv fixa det ;) Stolt, haha! Och jag blev hyfsat nöjd också, vääldigt mycket rosa ;) Hihi!

Innan ikväll så var jag och älskling ute på en låååång promenad. Jag hade på mig min stegräknade som jag fick i födelsedagspresent och vi gick hela 15000 steg (!!) bara på vår promenad ikväll. Det var sjukt härligt att gå, svalt och lite svag vind ;) Mysigt som bara den!
Sedan promenerade vi hem är och kollade på film bara. J stack hem innan och nu sitter jag här alltså :)
Men hade inte tänkt att göra det så länge till, ska ta och bege mig mot sängen istället och försöka sova lite.

Imorgon (eller idag) är det onsdag och om vädret blir hyfsat fint så är det final i Sommarchansen som gäller ;)
Nu tänkte jag säga godnatt och tacka för mig. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tjuuuusigt :)

2008-08-06 @ 08:10:59
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback