Rhodos nästa!

    Inlägget skrivet: 2008-08-13 kl: 09:04:41
Idag gäller det verkligen.. Om några timmar bär det av till Grekland ;D
Jag har precis duschat och nu ska jag göra mig klar och packa ner det sista. Vid ett-tiden kommer Minna och hämtar mig och sen är det Stururp och Rhodos som gäller ;) Ska bli såå sjukt najs ;) Längtar verkligen efter att bara kunna koppla av och njuta!
Nu hinner jag inte blogga mycket mer, jag har en del som ska göras innan det är dags att åka.
Så vi hörs om en vecka!
Hejdå Svergie, Hej Grekland!
Ha det bra allesammans! Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Se nu till att ha det riktigt underbart för annars har jag suttit här och varit riktigt avundsjuk för ingenting ;)

2008-08-14 @ 10:08:47
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback