regn, regn och återigen regn

    Inlägget skrivet: 2008-08-23 kl: 16:56:02

Större delen av dagen har det mer eller mindre öst ner :/ Det är alltid lika tråkigt med regn, det känns som man är fast inomhus då.
Men men, jag och älskling fick varit en runda i Malmö iallafall och fixat biljetterna och även provat en del kläder. Hittade tyvärr inget som var riktigt fint, så därför fick jag inget med mig hem.
I eftermiddag har jag bara legat och slöat i soffan och kollat lite OC på tv och så :) Bara chillat helt enkelt!
Och nu snart ska jag hoppa in i duschen och jag har inga jättestora planer för ikväll. Blir förmodligen att jag umgås med älskling. Känns som vi träffas ALLTID nuförtiden, men jag klagar absolut inte ;) Hihi!
För övrigt så har min hosta bara blivit värre och jag har ont i halsen. Just nu lever jag på hosttabletter och Vicks Blå ;) Hoppas på att det blir bättre snart!

Nu ska jag kila. Laaaater!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej, kul! :)

2008-08-24 @ 11:59:10
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback