PS I love you

    Inlägget skrivet: 2008-08-27 kl: 22:17:59
Tränarmötet idag gick bra och terminen drar snart igång igen :)
Efter det så blev det middag med familjen, grönsaksbiffar flr min del ;) Gott faktiskt! Sedan kilade jag över till grannen som har typ 100 miljoner filmer och lånade PS I love you :):)
Och sen kom älskling hit och kollade påd en med mig och syster. Den var väldigt bra.. Kanske inte lika bra som jag hade förväntat mig och som alla andra har sagt. Men dock, så var den bra och så hiiiiiimla gullig egentligen med alla dessa små brev. Kärlek på hög nivå! Iallafall, nu fick jag sett filmen och den var bra!



Nu sitter jag och kollar lite på Project Runway där det är final :) Sen ska jag ta min hostmedicin, borsta tänderna och bege mig mot sängen. Imorgon börjar vi inte förrän kl tio och då ska vi typ ha någon "fadder-dag/lära-känna-dag" med tvåorna. Det är naturligtvis Gullans påhitt, men det kan väl bli lite trevligt iallafall!
Lite senare imorgon så blir det iallafall Mamma Mia på bio som gäller. Jag ska gå och se den med mormor faktiskt eftersom ingen av oss har blivit färdiga till att se den innan, så det blir säkert trevligt! :)
Men nu ska jag inte sitta här mer. Så godnatt!

Johan Persson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback