onsdag

    Inlägget skrivet: 2008-08-20 kl: 12:08:19
Första dagen i skolan är avklarad och det gick smidigt! Det var en lugn dag, vi började kl åtta och slutade redan vid halv elva. Men jag stannade kvar och åt lunch med Joanna och Maria, så jag kom hem för en stund sen :) Skönt att vara hemma tidigt iallafall!
Nu ringde älskling precis från jobb och vi pratade om vad som händer ikväll. Antingen så blir det en runda in till Malmöfestivalen för att kolla på NRJ In The Park eller så går vi på bio här i Trelleborg och ser Mamma Mia :) Så vi får se hur det blir!

Måste även tacka för kommentaren från Anonym. Man blir då glad när man får en sån kommentar och man vet att folk förstår en :) Tack!

Nu hade jag tänkt slänga mig i soffan och vila en stund och sen tänkte jag ta och storstäda på mitt rum och packa upp allt som fortfarande ligger kvar i resväskan! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback