måndag

    Inlägget skrivet: 2008-08-25 kl: 16:37:15
Idag slutade vi egentligen vid tio i tre, men jag kilade iväg redan vid två för att gå till frisören. Så nu är man nyklippt och fin :) Som vanligt klippte jag bara topparna, men det räcker mer än nog för min del.
När jag kom hem så följde jag med mamma till Maxi och där är vi hemkomna nu för en stund sen. Nu väntar städningen som jag har skjutit upp i flera dagar, så det måste göras nu iallafall. Tråkigt, men sant!

Idag hade jag även tänkt träna egentligen, men jag mår inte alls bra. Hostan har blivit värre och jag har i princip hostat mig igenom dagen mer eller mindre. Så det blir nog ingen träning för min del ändå. Typiskt nu när man väl har bestämt sig för att komma igång med träningen igen. Det blir ganska en lagom ansträngande promenad istället :)
Men nu blir det som sagt först städningen och musik från NRJs webbradio.
Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback