mamma mia

    Inlägget skrivet: 2008-08-28 kl: 21:59:33
Idag har det känts som en lååång dag.
Började kl tio imorse då vi skulle ha en "lek-dag" med tvåorna som har valt internationell och ekonomi. Vi var i Östervångsparken och gjorde en massa lekar som var sådär roliga. Gick sen tillbaka till skolan för att äta lunch och sen slutade vi lite efter ett.
Då cyklade jag hem och la mig på soffan (som vanligt) och somnade. Vaknade igen vid halv fyra så då gjorde jag mig iordning och sen vid halv fem så kom mormor hit och vi cyklade ner till bion. Mormor bjödpå bion idag och vi var och såg Mamma Mia, äntligen! Och den var superbra ;) Har velat se den jättelänge och jag är glad att jag äntligen har sett den. Jättehärlig film och jag gillade den starkt! ;)



Efter filmen blev det lite mat och sen kom älskling hit en stund. Alltid trevligt!
Nu ska jag snart försöka komma i säng. Känns som jag har mycket att tänka på. Jag får inte ut mina tankar ur huvudet, dom finns liksom kvar där och gör mig förvirrad typ 1000 gånger om!
Men imorgon är det fredag och då väntar en massa trevliga saker. Förfest här hemma med en massa girls och sen vidare till öltältet och Perikles. Sen får man se vart man hamnar helt enkelt. Men jag hoppas på en trevlig kväll imorgon iallafall! ;D*
Nu ska jag inte sitta här med. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback