kanonbra helg

    Inlägget skrivet: 2008-08-31 kl: 18:44:11
Den här helgen har varit hur trevligt som helst! :D
Hade en sjukt trevlig kväll i fredags och även igår blev det fest och trevligheter.
Igår kväll stack jag ner till stan och åt på Istanbul med Maria och company. Sedan drog vi vidare till A9 där det var fullt ös. Drack några cider och dansade loss till Jetset som spelade, riktigt bra! Träffade en massa trevliga människor där också. När Jetset slutade spela så blev det vidare till nästa öltält vid lyktorna där det också blev en massa cider och dans, även om musiken inte var lika bra där ;) Haha. Raggare for laaajf ;P Blev även en runda in på lyktorna för att dricka ännu mer cider och fortsätta festa :) Senare på kvällen var vi hungriga och drog självklart till Shell för lite natta-mat ;) Och för er som har läst min blogg så behöver jag inte ens säga vad jag åt.. haha! Självklart mos med räksallad :)
Hade sen sällskap med Maria och Anders hem och mötte upp älskling när jag kom hem :) Lagom mörbultad efter mycket dans och dricka så blev det läggdags! Så även igår hade jag en mycket trevlig kväll! Tack Maria och alla andra som jag träffade under kvällen! <3

Idag har jag känt mig riktigt slutkörd hela dagen. Har inte orkat göra särskilt mycket, bara slappat i mjukisbyxor :)
Har precis ätit lasange med familjen nu och älskling kom nästan precis hit igen :) Vi ska nog bara se film och ta det lugnt ikväll :) Och förresten på tal om film.. Så såg vi en väldigt bra film innan idag. Felon hette den och handlade om en kille som hamnar i fängelse efter att ha försvarat sig själv under ett inbrott. Spännande och samtidigt helt hemsk. Rekommenderar den!



Nu ska jag göra klart min samhällskunskapsläxa som ska vara klar imorgon. Synd bara att jag inte riktigt fattar vad jag ska skriva om. Men det löser sig väl :)
Så nu ska den göras klar och sen blir det mys med älskling :) <3
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback