God dag!

    Inlägget skrivet: 2008-08-23 kl: 11:42:55
Igår blev det en lugn kväll. Jag vara bara hemma och kollade på film med mamma och sen kom även älskling förbi en runda :) Det var mysisgt, även om filmen inte var särskilt bra!

 Dålig!

Somnade tidigt sen och idag vaknade vi tidigt, redan kl tjugo i åtta så vaknade jag och sen kunde jag inte somna om. Så vi har käkat frukost och så nu och nu ska vi snart bege oss in till Malmö en runda. Jag ska hämta konsertbiljetter där som jag ska överraska mamma och pappa med :) Hoppas att det blit uppskattat!
Så nu måste jag klä på mig och göra mig klar. Älskling sitter där nere i köket och väntar otåligt.
Vi hörs senare! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback