freitag

    Inlägget skrivet: 2008-08-29 kl: 13:41:36
Hej och hopp!
Idag var det en kort dag i skolan. Och sen mötte jag upp mamma i stan och vi åt lunch tillsammans, trevligt :)
Sen cyklade jag hem och tog min vardagliga eftermiddahstupplur ;) Alltid skönt. Vaknade för en stund sen och nu måste jag hänga in alla kläder som ligger på min soffa och stökar. Sen ska jag cykla ner till stan igen för att sola lite hade jag tänkt. Sen hem igen och göra sig klar och ikväll kommer lite tjejer hit och det är förfest som gäller ;D
Lite senare så väntar öltältet och Perikles, och jag är nästan säker på att det kommer att bli skitskoj ;) Haha!
Så vi ses i dimman ikväll antar jag! ;)*

Nu har jag inte mycket mer tid att sitta här. Har en hel del som ska göras.
Så ni får ha en trevlig fredag allihopa! Pussss!

Kommentarer
Postat av: marajah

åååååååh, ha det så kul!! :P

2008-08-29 @ 20:33:49
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback