fredag

    Inlägget skrivet: 2008-08-08 kl: 12:38:40
Nu ska jag ta och packa det sista. Älskling körde för en stund sen och jag ska göra mig klar nu.
Vid halv fem blir jag hämtad och sen tar vi båten över till Sassnitz och sen vidare till Binz :) Det kommer säkert att bli en mycket trevlig helg, det känner jag på mig! I vilket fall som helst ska det bli skönt att bo på hotell över helgen och bara ta det lugnt och äta hotellfrukost ;) Haha.

Så nu har jag inte mycket mer tid att skriva här. Hörs kanske senare idag eller på söndag/måndag.. Vi får se när jag har tid helt enkelt ;)
Men jag önskar alla en trevlig helg iallafall och simma lugnt! Take Care!


Kommentarer
Postat av: Maria Stenis :)

ha det så kul själv :):)

2008-08-08 @ 15:20:36
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback