fredag

    Inlägget skrivet: 2008-08-22 kl: 17:41:50
Idag var det en kort dag i skolan och det var skönt, slutade redan vid halv elva. Så dagen har känts helt lång, och än är den inte slut.
Efter lunchen kilade jag iallafall ner till stan för att handla mjölk till mamma och jag handlade även lite gott naturgodis med mig hem som jag tänkte smaska på ikväll :) Sen har jag även varit bort hos Maria en stund. Jag, Maria och Bina skulle ju egentligen kolla på alla bilder ifrån Rhodos idag, men eftersom Bina är sjuk så fick vi två kolla istället!
Nu på eftermiddagen har jag även hunnit med att sova en stund och det var himla skönt.
Snart blir det mat, taco idag! Ikväll har jag inga stora planer alls.. Känner bara för att ta det lugnt och inte göra så mycket vettigt. Så jag ska kanske bara mysa med älskling eller så hör jag av mig till Maria och kollar lite på OC kanske :)
Jag vill inte verka tjatig men jag känner bara för att skriva av mig lite.. Och fortfarande finns det ändå så mycket som fortfarande inte känns bra. Jag känner liksom inte igen mig själv och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns som om ingen riktigt förstår, eller så är det bara jag som inte låter någon förstå. Jag har en viss tendens till att hålla allt inom mig liksom jag alltid har gjort. Men nu helt plötsligt så kommer allt fram och då har jag bara så himla svårt att förklara hur jag känner för någon. Och jag är inte den som är jätteglad i att berätta en massa saker heller.. Så istället håller jag allt inom mig men nu känns det som allt bara spricker. Mina känslor har blivit för tunga för att bära inom mig. Och nu står jag här förvirrad och missförstod!
Men nog om det.. Nu ska jag kila ner och se om maten är klar!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback