film och mys

    Inlägget skrivet: 2008-08-26 kl: 21:30:39
Idag har det inte hänt så mycket, liksom alla andra dagar.
Var nere med mamma i stan en snabb runda för att hitta nya krukor till vardagsrummet som hon har ändrat lite i :) Fint blev det iallafall!
Sen kom älskling hit och vi körde till Hemmakväll för att hyra film. Jag var sjukt sugen på att se PS I love you, har ju hört att den ska vara bra. Men den var ju såklart uthyrd när jag ville se den. Fanns inga kvar, så istället blev det en musik/dans-film som heter Feel the noise. Och den var bra, en aning långtråkig bara men ändå ganska bra :)



Älskling körde hem för en stund sen och nu sitter jag här och småkollar lite på En prinsessas dagbok som visas på tv.
Ska snart kila ner och göra mig klar och sen styr kurs mot sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback