bio-fiasko

    Inlägget skrivet: 2008-08-05 kl: 19:05:35
Ikväll var det tänkt att jag skulle gå på bio med mamma och några väninnor till mamma för att se Mamma Mia.
Men vi fick reda på att där var fullbokat och alla biljetter var slut.. Men mamma och några till körde ner till bion ifall där skulle råka vara några biljetter över. Jag sket i att hänga med eftersom jag tyckte att det var ganska onödigt eftersom där redan var fullbokat. Så först ringer mamma hem och säger att det inte blir någon bio, men sen ringer hon tillbaka igen efter fem minuter och säga att dem har fått biljetter. Men då var klockan redan halv sju och jag hade aldrig hunnit ner där i tid.. Så nu sitter jag här och retar mig att jag inte följde med ner redan från början :/
Jag som var så grymt sugen på att se den filmen ikväll :) Har velat se den länge, men aldrig blivit färdig till det.
Så nu blev mina planer ändrade för kvällen.. Hade tänkt se OC med Maria istället, men det sket sig också.
Så nu ska jag höra av mig till J och höra om han är sugen på att gå en promenad :)

Annars får jag kanske ta mig i kragen och gå ut i det fina vädret själv :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback