6 augusti 2008

    Inlägget skrivet: 2008-08-06 kl: 13:36:23
Idag vaknade jag vid tolv-tiden, har käkat frulle nu och kollat en stund på tv. Satt och kollade på MTV där det spelade en massa gamla låtar från förr.. Superkul att se alla dessa videos och komma ihåg dansstegen som man dansade i femte klass ;) Haha!

Nu väntar något som inte är lika kul.. Jag måste ta tag i städningen som pappa har bett mig om i flera dagar. Ska damma och dammsuga mitt rum och tv-rummet. Så det måste göras iallafall!
Och sen ska jag ta en dusch och göra mig klar. För vid halv fem ska vi bege oss in till Malmö och Pildammsparken där det är final som gäller ;) Älskling ska nog också med!

Och till helgen blir det trevligheter :) Vet inte om jag har nämnt det innan men till helgen ska jag iallafall åka med älskling, hans familj + några andra till Binz i Tyskland. Vi ska bo på spahotell och bara njuta! Får hoppas att det blir bra väder bara, eftersom precis utanför hotellet ligger en lång och fin sandstrand, så jag hoppas verkligen på sol ;) Det kommer säkert att bli hur trevligt som helst! <3




Nu är det städningen och musik på hög volym som gäller ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: elli

gud så härligt :)



lyyycka till med städningen ;D

2008-08-07 @ 12:02:44
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback