19 augusti 2008

    Inlägget skrivet: 2008-08-19 kl: 11:37:20
Idag börjar skolan egentligen, men jag orkar verkligen inte ta mig dit idag. Vi börjar kl ett, men jag har verkligen ingen lust alls att gå dit. Jag har ju trots allt faktiskt tagit mig ledig idag och imorgon, eftersom jag egentligen skulle ha varit på Rhodos nu. Men imorgon ska jag iallafall gå dit och möta verkligheten igen. Det är bara till att acceptera och återgå till vardagen, även om man verkligen inte vill. Just nu känns allt bara så himla jobbigt och jag har verkligen tappat motivationen till allt. Jag funderar ofta på hur jag ska orka sista året på gymnasiet och hur det kommer bli i framtiden?
Jag har aldrig ogillat skolan särskilt mycket, men just nu känns det sjukt jobbigt att behöva börja skolan igen.. Jag orkar verkligen inte. Jag vill bara ha sommar och sommarlov ett bra tag till!
Usch nej, nu ska jag inte sitta här och låta mina tråkiga tankar sväva iväg.



Idag blir det kanske en runda till Malmöfestivalen istället och kanske bio ikväll :) Jag hoppas på det iallafall, men vi får se hur det blir senare.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback