wiiiho

    Inlägget skrivet: 2008-04-12 kl: 17:38:42
Ikväll ska det festas till tusen ;) Maria fyller som sagt 18 år idag och det ska firas ordentligt! Det blir förfest hos Maria och sen ska vi dra vidare in till Malmö, har inte riktigt bestämt vart vi ska än. Men vart det än blir så ska jag ha skoj! Jag är laddad till tusen. Kläderna, skorna och drickan är fixat och jag kan inte mer än att älska denna dagen :)
Det är strålande sol ute och jag gillar det starkt! Jag njuter av stunden och idag är jag faktiskt riktigt glad, det var ett tag sen jag sa det sist. Men dagen än så länge har varit toppen och jag hoppas bara på att den kommer att bli ännu bättre ikväll :)
Nu måste jag rusa, så att jag hinner bli klar i tid!
Jag önskar alla en superduper-lördag, för det tänker jag ha :)
Take Care!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback