where did I go wrong? I lost a friend..

    Inlägget skrivet: 2008-04-25 kl: 21:30:37
Nu sitter jag här och väntar på att Maria ska ringa. Jag ska gå ner till Hemmakväll och möta henne där, sen ska vi kolla film och bara ta det lugnt. Det var ett tag sen, så det ska bli trevligt :) Jag borde egentligen gå ner och göra mig klar innan hon ringer, men jag kände mig bara tvungen att blogga lite innan hihi.
Imorgon är det uppvisning som gäller för hela slanten, så jag har tänkt komma i säng ganska tidigt idag. Får väl se hur det blir med det, men försöka kan man ju alltid :)
Nu ringer nog Maria vilken minut som helst, så jag måste kila ner och göra mig klar!
Ha en trevlig fredagkväll :)

I love you, my best friend <3
image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback