valborg!

    Inlägget skrivet: 2008-04-30 kl: 17:05:47
Nu har solen tittat fram och det är hur härligt som helst!
Tänkte uppdatera nu lite innan jag måste hoppa in i duschen..
Har fortfarande inga större planer för ikväll, utan vi får se vart vi hamnar helt enkelt. Jag har iallafall blandat klart drickan nu och det smakade bra :) Ska göra mig klar snart och sen ska jag nog hem om till Mange och sen ska vi vidare till J och förfesta där. Och sen får vi se vart vinden bär oss, men just nu lutar det ganska mycket åt att vi drar till Vellinge och festar med trevliga människor där. Vilket som helst, så hoppas jag på en kul kväll!
Nu väntar en skön dusch och sen blir det feeest!
Jag önskar alla en trevlig valborg och till er alla; simma lugnt ikväll! ;)


image152

Kommentarer
Postat av: Bina

Hoppas ni får det kul..

2008-04-30 @ 17:54:35
URL: http://sabinakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback