trååååk

    Inlägget skrivet: 2008-04-08 kl: 19:07:44

Jag har tråkigt och hela dagen har varit dryg och tråkig.
Hade en massa håltimmar i skolan idag och det är så sjukt tråkigt, känns bara onödigt att gå till skolan.
Men på den sista håltimmen så följde jag iallafall med Maria till Systrar&Bönor för hon skulle äta lunch, trevligt med en fika :)
Sen var det tyska och sen slutade vi fyra, jobbig dag!
Idag hade jag egentligen planer på att umgås med en trevlig vän som jag inte har träffat på länge, men det blev tyvärr inte så. Istället hade jag tänkt vara riktigt duktig och plugga en massa, men som vanligt så har jag inte rört böckerna än. Jag somnade på soffan efter middagen istället och vaknade för en stund sen. Jag blir så sur på mig själv när jag gör så, jag har jättemycket matte som jag borde plugga på men istället sover jag... :O hallå, ryck upp dig människa!
aaarh, iallafall.. Jag hade verkligen tänkt ta tag i pluggandet nu och göra det som måste göras. Men jag orkar inte och jag vill verkligen inte, jag har helt tappat motivationen. Jag har nog mina tankar på annat håll, helt enkelt (A) hihi.
Sitter iallafall och lyssnar på NRJ's webbradio, jag har så sjukt dåliga låtar på min data så jag gillar att lyssna där istället. Så nu tänkte jag dra fram mina matteböcker och plugga lite med skön musik i bakgrunden. Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback