there's no business like showbusiness

    Inlägget skrivet: 2008-04-26 kl: 17:26:15
Dansuppvisning hela dagen och nu är jag trött! Kom hem för en stund sen och det mesta gick ganska bra under dagen :) Imorgon är det samma sak som gäller, så då ska vi väl kunna sätta några av danserna till 100%.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen vid åtta ska jag ute och äta med mina girls <3 Jag, Maria och Bina ska ute och äta på Hamnkrogen eller ja, föredetta Hamnkrogen. Det var ett tag sen vi tre umgicks så det ska bli hur trevligt som helst! Sen får vi se vad som händer efteråt, men jag är inte svår för fest :)
Men nu ska jag ta mig en dusch så att jag slipper stressa sen. Fab lördag!

Dagens låt: Outlandish - Callin' U

image135

Kommentarer
Postat av: madde

haha, "ska vi väl kunna" ja ;P
Får ju se hur det blir med den saken :)

2008-04-26 @ 18:15:45
URL: http://mariiemadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback