spring feelings

    Inlägget skrivet: 2008-04-02 kl: 17:33:22

Det är super härligt väder idag!

Tränade dans innan vid fyra.. Drog på mig skinnjackan och cyklade dit, det var verkligen skönt. Man hörde små fågelkvitter och solen sken, jag är nog inte ensam om att ha lite vårkänslor idag, jag gillar det starkt :) Det känns som allting blir mycket lättare när det är vackert väder. I skrivande stund så försvann tyvärr solen och det fina vädret bakom molnen :/ Men förhoppningsvis tittar solen fram mer och mer nu när våren är på väg.
Snart blir det middag och pappa hade lovat att fixa maten eftersom mamma fyller år idag. Så det blir självklart hämt-mat. Ska snart köra och hämta mat ifråm Harmony och fira mammie lite och sen ska jag träna tennis :)
Dagen började inte särskilt bra när man kom till skolan och vår I-vals lärare inte dyker upp :S hade då håltimme i ca två och en halv timme.. Men nu känns det bättre när det är lite sol och jag känner mig själv lite gladare. Jag älskar sol och sommar helt enkelt!
Och imorgon fick vi sovmorgon till tjugo i ett, kan det blir bättre!? :) Ska dock ha nationella prov i tyska då och det kommer absolut inte gå bra.
Men idag känns det iallafall bra och nu ska vi hämta maten.
Ciao!

image99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback