söndag

    Inlägget skrivet: 2008-04-06 kl: 12:50:40
Igår blev det inga uppdateringar här, hade varken tid eller ork.Så jag tänkte att jag fick ta mig i kragen och uppdatera lite idag..
Gårdagen var iallafall hyfsat trevlig. Var ute och åt med familjen och släkten på Istanbul och det smakade väldigt gott! Sen blev det lite tårta och så här hemma och senare så drog jag och Maria till Eves syster där en massa andra trevliga (och fulla) människor befann sig. Förfestade lite där och hade trevligt, sedan drog vi vidare in till stan på någon tråkig fest och det slutade med att vi hamnade på något tråkigt matställe och sedan försökte vi fixa skjuts. Och Eve, full som hon var, ringde typ runt till hela Trelleborg och tillslut träffade vi på Jimmy och Gustaf som var snälla och körde oss hem. Så för att sammanfata kvällen så var den helt okej, men jag var en aning för nykter för att ha skoj :) haha. Men nästa helg då jäklar ska det festas! :D
Idag vaknade jag vid halv tolv-tiden av att pappa står och skriker på mig i trappan att jag ska gå upp, så jag fick masa mig ur sängen och äta lite frukost och så.
Nu hade jag tänkt dra på mig lite kläder och fixa mig lite och sen blir det nog en liten söndagsutflykt med mamma och pappa, blir nog ett besök i någon affär och sen en strandpromenad.
Måste rusa nu, har lovat att vara klar om en kvart, haha. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback