skolan

    Inlägget skrivet: 2008-04-16 kl: 08:49:20
Sitter i skolan nu och har I-val, idag är vi tre stycken på I-valet. Sjukt jävla onödigt. Och vår lärare, Roland, är verkligen helt ute och cyklar. Han vill att vi ska leta fram fakta och frågor om hedersvåld och sen ska tre personer diskutera ca 50 frågor :O:O Hallå, finns det verkligen inget vettigare att göra i skolan!!!
Så nu sitter jag är helt själv, Linus tog precis bussen hem för han pallade inte stanna. Och jag har väldigt stor lust att dra hem också. 
Men eftersom jag ändå måste sitta här i typ två timmar nu, så tänkte jag att jag kunde göra lite instuderingsfrågor till historian, men självklart så har jag ju den boken hemma. Så nu får jag väl sysselsätta mig med att kolla på roliga filmer på YouTube, i brist på annat att göra.
Den här dagen suger redan! Och sen kommer vi förmodligen få tillbaka våra matteprov också och jag vill verkligen inte veta vad jag har fått för betyg. Och sen dagens sista lektion är företagsekonomi med Peeeer och han har fått för sig att vi ska spela in en film och skicka till några ungdomar i Bryssel. Jag förstår verkligen inte meningen med det. OOOORH, jag orkar inte med såna här dagar. Liksom igår så känns den här dagen så himla onödigt och jag kunde gjort mycket bättre saker än att sitta här, jag kunde typ varit hemma och sovit nu eller nåt :) haha. 
Nej, har jag inte tid att skriva mycket mer. Jag får väl leta upp lite onödig fakta så att Roland kan bli glad och så att man slipper hans underliga frågor.
Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback