ooorh

    Inlägget skrivet: 2008-04-30 kl: 11:31:12
Jag blir så irriterad. Hade sovmorgon till halv elva idag, så jag kommer till skolan då och får reda på att vi inte ska ha någon matte. Så nästa lektion börjar då inte förrän tjugo i ett. Jag som kunde haft sovmorgon ännu längre då..!!ooorh, jag hatar vårt onödiga schema! Så nu försöker jag fördriva tiden här, har varit en runda i stan och tjejerna också och nu ska jag snart äta lunch med Maria hade jag tänkt. Sjukt jobbigt att komma hit helt i onödan. Jag hatar sånt, och jag pallar inte vara irriterad idag! För ikväll är det fest som gäller och jag är laddad! Hoppas nu bara att det blir en lyckad kväll, för jag vill inte ha något jäkla fiasko! Ska ner till stan sen efter skolan igen och köpa piggelinglassar så att man kan fixa drickan till ikväll. Gott ;)
Nu ska jag käka. So looong fuckers!

image151

Kommentarer
Postat av: joanna

Yes, I like it ;) Detsamma du och simma lugnt :P

2008-04-30 @ 13:31:52
URL: http://joannanisula.blogg.se
Postat av: Mariah

sån damp cassi ;) haha :D vi är ju lediga nu ju ,jippi! =)

2008-04-30 @ 15:31:31
URL: http://maaaraja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback