mys och solnedgång

    Inlägget skrivet: 2008-04-15 kl: 23:17:40
image121 
(Bilden är inte från idag..)


Det blev en supermysig promenad i solnedgången med ikväll. Vi körde till Höllviken och gick en lång promenad på stranden där. Vi promenerade enda ut till piren och tittade på solnedgången, helt underbart fint :)
Det var verkligen vad jag behövde efter en lång och för övrigt ganska tråkig dag, det var verkligen mys till tusen och jag gillar det!*
Sen stack vi hem här och kollade lite på tv och så, och vi var ganska trötta efter promenaden i sanden.
Nu ska jag snart lägga mig och imorgon börjar dagen med I-val. Sen blir det även träning för hela slanten.
Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback