morning glory

    Inlägget skrivet: 2008-04-11 kl: 08:51:41
Godmorgon!
Det är inte ofta jag hinner sitta vid datan innan skolan, men just idag var jag för en gångs skull klar i tid.
Ska cykla till skolan om en kvart ungefär, ska ha engelska då och sen svenska. Slutar vid tjugo i två och sen blir det jobb.
Härligt väder idag, dock lite kallt men jag gillar det ändå. Så fort solen är framme så blir man mycket glad, jag blir det iallafall :)
Jag skulle kunna sitta här och skriva ett tag till för jag är verkligen förvånad över mig själv att jag är klar såhär pass tidigt innan skolan, det har nog aldrig hänt förr. Och jag har definitivt aldrig hunnit sitta vid datan innan jag börjar. Så jag kan inte säga annat än att min dag har börjat himla bra och jag kan inte mer än att hoppas på att det slutar lika bra :)
Nu ska jag kila ner och fixa det sista, och sen tar jag cyklen till skolan.
Ha en superfredag! So loooong.

 Älska bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback