måndag

    Inlägget skrivet: 2008-04-28 kl: 18:00:09
Veckan börjar med härligt väder, dock en aning blåsigt men solen är framme iallafall :)
Skrev nationella i engelska imorse och det gick nog bra. Skrev inte så mycket men det blir förhoppningsvis bra ändå! Sen slutade vi tidigt, men jag stannade kvar med Maria och Monique för jag skulle ha utvecklingssamtal. Det gick bra och Lina hade inte så mycket att säga så vi var klara på tio minuter :)
Sen mötte jag upp Bina och vi gick till Systrar&Bönor och fikade :) Det var alldeles för länge sen sist, så det var mycket trevligt. Det blev en massa prat och det var skönt att rensa tankarna lite och prata av sig! Så tack för en trevlig fika, Binis <3
smygbild på Bina när vi fikade, hihi :)



När jag kom hem efter fikan ringde jag J och sen tog vi en härlig promenad i solen. Alltid lika trevligt :)
Nu har jag precis ätit god mat, grillat och annat! Nu funderar vi på att köra en sväng till Höllviken om vi hinner.
Ikväll blir det dansträning. Ciao!

Kommentarer
Postat av: B

VÄRLDENS FULASTE BILD, OCH DU DIN JÄKEL! JAG SKA NOG TA ETT KORT PÅ DIG MED. HIHI!

2008-04-28 @ 18:10:57
URL: http://sabinakristina.blogg.se
Postat av: Cassandra

haha, jag tyckte den var söt ;)

2008-04-28 @ 19:01:30
URL: http://cassandralundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback