make us stronger

    Inlägget skrivet: 2008-04-10 kl: 22:03:23
Idag har jag varit och jobbat, det gick bra idag och sen tränade jag med Maria. Alltid lika härligt att köra ett hårt pass på gymmet, jag känner mig verkligen så nyttig när jag går därifrån. Solade även efteråt, skönt!
Var hemma vid nio och sen dess så har jag typ bara suttit och halv kollat lite på Efterlyst. Det är helt sjukt vad mycket hemska saker som händer i vårt avlånga land. Jag ryser när jag tänker på hur många oskyldiga människor som utsätts för en massa hemska brott, man vågar ju knappt gå själv nånstans längre. Hemsk tanke!
Nu ska jag duscha och sen försöka sova, har sovmorgon till kvart över nio imorgon. Men ska försöka få några timmars mer sömn, har typ sovit dåligt hela veckan så jag är sjukt trött hela tiden :/
Imorgon är det iallafall jobb som gäller igen och sen blir det kanske mysigt umgänge :) Och på lördag blir det paaarty i Malmö med girlsen för att fira Maria* 
Nu ska jag dra mig härifrån. Ha det fint!



Dagens låt: Three Doors Down - So I Need You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback