lördag

    Inlägget skrivet: 2008-04-19 kl: 17:59:28

Gårdagen var mycket trevlig. Var som sagt först och kollade på dansshowen med trevliga människor. Sen gjorde jag mig iordning och så, sen vid tio blev jag hämtad av Maria och Ylva körde oss till Vellinge. Det var fest hos Annicka och Kristin som gällde och jag hade trevligt! Det blev dricka, prat, massa dans och en väldig massa nya människor man pratade med :) Hur trevligt som helst!

Sen blev jag och Maria hämtade vid två igen och idag steg jag upp kvart i åtta. Jobbade nio till ett, det var drygt men det gick ändå ganska bra.

Kom hem vid halv två och satte mig på terrassen i solen och åt lite och bara njöt av vädret. Skönt som tusan! Somnade nästan också, haha. Och sen blev det en runda ut till tennisen igen, för att kolla på när mamma&pappa och deras vänner spelade tennis, haha. Det såg ganska roligt ut iallafall.

Nu ska jag städa undan lite kläder på mitt rum och sen ta en dusch. Ikväll har jag inga större planer, men är iallafall sugen på fest. Någon som vet något skoj!? :) Annars blir det kanske umgänge och mys med J :)
Nu ska jag ta tag i lite saker.. See ya later!

Ha en bra lördag!

image123
(Solen sken som bara den när jag satt på terrassen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback