life is a rollercoster

    Inlägget skrivet: 2008-04-02 kl: 23:39:58
Jag har så mycket blandade känslor. Jag skrev i förra inlägget att jag kände mig glad och det var sol ute och allt. Men sen vänder det så fort en liten sak går fel.. Då känns det som hela min värld rasar och jag sjunker längre ner. Mina känslor ändras så snabbt. Ena stunden är jag glad och jag kan känna mig nöjd med livet men likväl i nästa stund så känns det mest trist och allmänt tråkigt. Jag tappar fokus så jäkla lätt och just då har jag svårt för att ta mig tillbaka. Ta mig tillbaka till verkligheten. Mitt liv och mina känslor för tillfäligt är som en enda stor berg-och dalbana som aldrig tar slut. För hela tiden så skiftar mitt humör från att vara glad till att hata det mesta. Jag vet inte längre vad jag känner. Jag är tom, jag finner inga fler ord just nu.
Så nu ska jag nog ta och sova istället. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

godnatt :)

2008-04-02 @ 23:49:31
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: glenn

Om du bor i Göteborg eller kanske bara gillar Göteborg.. Eller du kanske tycker om fotboll?
Då tycker jag du skall kolla in www.dagensglenn.blogg.se

Där skriver vi om saker som händer i göteborg, om fotboll mesta dels IFK Göteborg men även andra lag.
Så om du är sugen på diskutera, kommentera eller bara läsa så välkommen

Ha en bra dag

2008-04-02 @ 23:51:53
URL: http://dagensglenn.blogg.se
Postat av: N

God natt, sov så gott!

2008-04-02 @ 23:53:22
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback