läggdags

    Inlägget skrivet: 2008-04-21 kl: 23:32:55

Tänkte hinna uppdatera lite innan det känns som läggdags. Har precis kollat på Prison Break :) Nu måste man vänta en hel vecka till nästa avsnitt (ja, jag vet att man kan ladda ner det men det är mkt mer spännande att se det på tv) haha.

Jag har iallafall ägnat nästan hela eftermiddagen och kvällen åt att plugga. Jag hoppade till och med över dansträningen för att jag skulle kunna plugga. Jag vet inte om jag har blivit så värst mycket klokare, men det känns som jag kan det liiite bättre nu iallafall. Får väl se hur det går imorgon helt enkelt!

Lägger även upp bilder på dagens oufit och några trevliga bilder som jag tog när jag var ute och gick innan idag :)

image125  image126


         

Nu ska jag sova, imorgon har jag en dryg dag framför mig. Två prov och tyska sista lektionen!
Så nu behöver jag några timmars sömn. Godnatt alla söta människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback