i skolan

    Inlägget skrivet: 2008-04-10 kl: 09:13:14
Jag sitter i skolan nu och har tråkigt. Nästa lektion börjar halv tio, företagsekonomi med Per. Undra hur kloka vi blir idag!? haha.
Läste igenom det förra inlägget som jag skrev igår kväll och jag insåg att hela den här grejen med Nordman kanske lät lite töntig, haha. Men igår kändes det iallafall verkligen skönt att lyssna på hans röst. Och så är det helt enkelt :)
Jag insåg även nu att min header fortfarande inte går att se i skolan. Min header syns inte på någon data i skolan, konstigt.. är det någon mer som inte kan se min header?
Jag måste iallafall göra en ordentlig förändring på min blogg, jag vill ha en design som jag kan vara nöjd med och slippa ändra stup i kvarten för att jag inte gillar den. Men jag har inte det bästa tålamodet till att sitta och hålla på med det. Så hjälp med designen tas mer än gärna emot. Jag skulle verkligen bli glad om jag kunde få en snygg och fräsch design och kanske på så sätt göra min blogg lite roligare. Men nog om det, jag får helt enkelt ta tag i det en annan dag när jag har mycket tid och tålamod.
Nu ska jag hämta mina böcker och kila upp en våning och ha företagsekonomi. Vi älskar Pärat! haha.
Hörs senare! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag sitter hemma, så kan jag iheller inte se den.

2008-04-10 @ 09:44:27
Postat av: Cassandra

nu har jag tagit bort headern helt :) måste fixa en ny design snart.

2008-04-10 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback