i lågornas sken

    Inlägget skrivet: 2008-04-09 kl: 22:38:30
image105
Nordmans sköna röst var precis vad jag behövde ikväll.


Jag vet inte vad det är med mig, men jag har känt mig helt konstig idag. Tränade ju som sagt innan och det kändes inte alls bra, stack hem lite tidigare ifrån träningen. Så istället gick jag en lång promenad med mig själv och mp3:n i öronen. Hur skönt som helst! Jag behövde verkligen rensa tankarna lite. Jag har så mycket olika känslor inom mig, en massa humörssvängningar.. Jag gråter, skrattar, gråter osv. Och det är jättejobbigt när jag inte vet vad jag ska göra åt saken. Jag vet inte vad det är, men ikväll kändes som jag verkligen att lust att kräka på allt eller nåt och bara gå och lägga mig och vakna i en bättre tid och i en  annan värld.
Men efter min långpromenad så har jag iallafall lyssnat på en massa sköna Nordman-låtar på YouTube.. Jag älskar verkligen hans röst. Jag lyssnade alltid på honom när jag var liten och det är så sjukt härligt att kunna minnas tillbaka och lyssna på låtarna igen. Killen har helt enkelt en superskön stil och hans röst är underbar att lyssna på när man känner sig lite nere, man blir liksom så lugn av hans röst. Så ett tips till alla; lyssna på Nordman när ni känner nere :) hihi. Jag är väl egentligen inget stort fan av Nordman för övrigt, men just ikväll kändes det som hans låtar och hans röst gjorde min kväll lite lättare. Så tack för mig så länge, jag hade tänkt sova nu snart så att jag kan orka upp imorgon. Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback