helgen..

    Inlägget skrivet: 2008-04-14 kl: 18:26:03

Goddag!
Jag har varit lite dålig på att uppdatera i helgen och igår blev det inga uppdateringar alls.. :/ Jag hade varken tid eller ork. Ännu en trevlig helg har passerat, så jag tänkte skriva en liten sammanfattning av helgen nu..

Fredag: Skola kvart över nio till halv två, soft! Sen jobbade jag två timmar, halv fem-halv sju. Det gick bra och lönen är på väg :) Sen stack jag hem och gjorde mig iordning och så, sen kom J hit och vi kollade på Talang och gjorde inte allt för mycket. Sen ringde Rasmus vid halv evla och frågade om vi ville med till Malmö och äta. Och visst, så det blev en tur till Malmö på kvällen med Johan, Rasmus, Jonte och Linus :) Absolut inget speciellt egentligen, men jag hade trevligt ändå. Tror nog att det mest beror på sällskapet, så jag hade iallafall en trevlig kväll :)
Sen fick jag skjuts hem och jag somnade direkt!

Lördag: Steg upp vid åtta för att åka iväg och jobba kl nio. Jobbade till ett och sen stack jag hem och sov en stund. Och sen blev det en runda till stan och solning med Maria, som för övrigt fyllde år. Sen blev det iallafall bråttom och jag fick som vanligt stressa. Jag gjorde mig iordning snabbt som tusan och sen var vi hemma hos Maria vid åtta. Tog sedan bussen till Malmö och mötten även upp Annicka, Kristin och Fredrik. Det blev förfest hos någon som hette Emma (?), det var trevligt iallafall. Efter timmar och groggar senare så bestämde vi oss för att dra vidare. Så det blev taxi genom hela Malmö kändes det som. Men tillslut hamnade vi iallafall på Choklafabriken. Och det blev mer eller mindre en ganska sjuk kväll, haha. Vet inte om det är positivt eller negativt. Men jag hade ändå en skoj och trevlig kväll med Maria och Joanna, och övriga från förfesten. Efter x antal timmar på dansgolvet och baren så kände jag och Maria oss färdiga för kvällen. Så det blev hemfärd med en konstig snubbe och vi anlände till Trelleborg lagom vid halv sex på morgonen. Självklart så var jag ju hungrig när jag kom hem och eftersom det inte blev något besök på Shell, så fick jag gå ner i köket och bre mina egna mackor med räksallad, haha. Räksallad är verkligen den bästa fylle-maten! För mer detaljer om kvällen så kan ni alltid checka in på Joannas blogg.http://joannanisula.blogg.se/ Jag somnade iallafall gott lagom vid sex-tiden, efter en trevlig kväll med trevlig sällskap! :)

Söndag: Mamma väckte mig vid halv tolv och jag mådde allt utom bra då. Det mesta snurrade och jag gjorde många försök att resa mig ur sängen. Mamma frågade om jag ville följa med till Vellingeblomman och det gjorde jag, trots en hemsk bakfylla. Så det blev en tur till Vellingeblomman med familjen och farmor :) Det blev även god fika på caféet och det smakade bra! Vi var hemma vid fem, vi åt lite snabbt då och sen bestämde jag och mamma oss för att dra upp till Vångavallen för att kolla på matchen mellan TFF och MFF. Vi kunde inte minnas sist vi var där och det fina vädret lockade oss, så det blev fotboll för vår del och träffa en massa folk. Vi var hemma igen vid åtta, skulle jag tippa på. Och sen fick jag ta fram mina matteböcker och börja plugga direkt. Men mitt pluggande blev inte långvarigt, för sen kom Johan hit och matten kändes ganska tråkig då. Så det blev inte mycket gjort. Vi chillade mest, kollade lite tv och myste :) Sen var det läggdags, men jag somnade inte förrän halv ett. Jag låg och var orolig för matteprovet, jag hade pluggat rent för lite. Men några timmars sömn gjorde iallafall susen.

Nu blev det ett väldigt långt inlägg, men jag hade mycket att skriva av mig. Bifogar även några bilder från helgen..


Jag och Maria satte oss på en lekplats en stund oc njöt av solen.. Härligt!


När vi skulle till Vellingeblomman så drog jag på mig mina ballerinaskor och bara njöt av vårvädret.


När vi fikade så hade Daniella kul med sin piercing och ett sugrör, haha.


Nu får det räcka med text i detta inlägget, har skrivit en del nu. Så njut av läsning, så kommer det fler uppdateringar senare! Auf Wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback