happy friday

    Inlägget skrivet: 2008-04-04 kl: 17:39:16
Idag är det fredag och det är så himla skönt!
En hyfsat kort dag i skolan, var även en runda i stan med Amela och Monique på lunchen och vi fyndade en del på rea på Gina Tricot. Trevligt när det är billigt och bra, jag köpte ett svart linne, tre armband och två halsband för bara 129 kr :)
Efter skolan stack jag hem och åt lite och sen gick jag en lång promenad i solen. Det är så skönt att bara gå en lång runda med Mp3n och solsken i ögonen. Tyvärr så har solen försvunnit nu, så det gäller att ta vara på varje soltimme, hihi!
Nu kommer snart Maria hit så ska vi käka tillsammans, det blir pastasallad med räkor för min del, gott. Ikväll blir det nog trevligt umgänge och bad, jag hoppas på det iallafall :)
Nu ska jag kila ner och duka fram lite, kommer kanske mer uppdateringar senare!
Jag önskar alla en happy friday :)

Mina reafynd:
Svart linne
Armband                                                                
Långt halsband med svart hjärta
Silvrigt halsband med hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback