happy face

    Inlägget skrivet: 2008-04-29 kl: 18:22:51

Kom hem från skolan vid fyra och sen dess har jag inte gjort något vettigt. Eller jo, jag försökte sy lite på min väska som gick sönder på Chokladfabriken sist, men det gick inte och jag är inte särskilt bra på att sy så det får jag överlåta till mamma :) Sen har jag bara legat och kollat på OC, trevligt! Men jag får så sjukt mycket ångest när jag tänker på att jag borde ha pluggat en massa matte istället. Jag har inte ens rört böckerna, jag blir så sur på mig själv när jag alltid göra samma j*vla sak. Men det är ju trots allt en vecka tills det är nationella, så jag har ju faktiskt lite tid på mig nästa vecka också :) Och annars idag så fick jag reda på mina prov som jag hade förra veckan. Fick VG på psykologiprovet, så jag kommer få VG i slutbetyg också, och sen fick jag MVG på historian! :O Snacka om att jag är glad! Jag trodde inte ens på det när jag fick reda på det.. Jag hade aldrig väntat mig att få MVG på det provet, så det är bara en himla bra bonus. Så jag blev sjukt glad och det känns skönt att ha det överstökat :)

Nu har vi nästan precis ätit god mat som mamma lagade och nu ska jag dra på mig mina träningskläder och sticka iväg och träna på gymmet :) Blir kanske en promenad senare också.
Imorgon har vi inget I-val så det blir sovmorgon för min del, skööönt!
Nu väntar träning. Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback