god kväll

    Inlägget skrivet: 2008-04-22 kl: 20:11:46
Idag har det verkligen varit en jobbig idag och jag känner mig helt slutkörd. Proven idag gick väl ändå hyfsat, blir iallafall glad om det blir VG på nåt av dem :)
Efter skolan blev det god mat som mamma hade lagat och sen bestämde vi oss för att köra till Malmö och handla skor. Jag skulle egentligen umgås med Andreas idag men det blev ändrade planer så jag pratade med han i telefon innan istället. Det var ett tag sen sist..

Vi körde iallafall till Skopunkten och det blev fyra par skor för min del :) Många skor för ett bra pris, alltid lika trevligt! Bilder på skorna kommer nog imorgon, ska försöka att inte glömma det bara, hihi.
Kom hem för en stund sen och nu har jag lite beslutsångest. Funderar på om jag ska gå en lång promenad, träna lite på crosstrainern i källaren eller helt enkelt bara slänga mig på soffan?! Jag skulle ju egentligen ha tränat med Maria idag, men eftersom vi var i Malmö så gick inte det. Sorry <3
Så nu känner jag mig sjukt onyttig när jag inte har tränat idag, så det får nog bli en stund på crosstrainern för min del. Det behövs verkligen!

Imorgon är det skolan som vanligt, men sen på torsdag och fredag är man ledig! Har studiedag båda dagarna och det är riktigt skönt :D Sen till helgen blir det uppvisning för hela slanten, så här är det ingen lugn och ro.. haha.
Nej, nu ska jag ta tag i det här med träningen. Skriver nog senare igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback