fucking maniac

    Inlägget skrivet: 2008-04-27 kl: 19:15:06
Igår blev det en väldigt trevlig kväll. Jag hade verkligen tänkt mig en lugn och alkolholfri helg, men det blev såklart helt andra planer, haha. Först blev det god middag med Bina & Maria och sen bestämde jag och Maria oss för att dra till Buddha i Malmö. Det blev snabbt bestämt och vi fick stressa en del för att hinna med bussen. Men väl inne på Buddha så hade jag trevligt, musiken var kanske inte den bästa (och en del skumma människor fanns där, haha) men jag hade ändå en mycket trevlig kväll! :) Och sen var Robin väldigt snäll och hämtade oss på natten och det blev läggdags vid fyra-tiden.

Bjuder på en halvtaskig bild från gårdagen..



Idag fick man stiga upp tidigt, dansuppvisning hela dagen idag också. Det var segt och sliten som man var.
Men det gick iallafall bra idag, nästan till och med lite bättre än vad det gick igår :) Så nu är det avklarat iallafall och det känns skönt, men ändå lite tråkigt eftersom det blir sista uppvisning med dansgruppen. De flesta ska sluta och så även jag, lite trist. Men jag ska leta vidare efter en ny dansgrupp :)
Jag kom iallafall hem vid halv fem, det blev mat med familjen då och sen gick jag och la mig på soffan för att vila en liten stund. Men det resulterade i att jag somnade i 1,5 h och vaknade för en stund sen. Och nu har jag en massa saker som ska göras; städa rummet, plocka undan en massa kläder som finns lite överallt och dammsuga. Men det är tråkigt så jag snokar runt lite bland bloggar istället. Mycket trevligare!
Vill även ta en promenad innan solen hinner gå ner, men får se om jag hinner med det. Nu ska jag ta tag i städningen. Laaater!

Dagens låt: Brick & Lace - Love Is Wicked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback