finally

    Inlägget skrivet: 2008-04-01 kl: 20:08:55
Äntligen är bloggen tillbaka igen. Den har ju legat nere ett antal dagar nu och då har jag verkligen märkt hur beroende jag har blivit av bloggande.. Jag har verkligen haft tråkigt, har inte kunnat läsa bloggar eller skriva i min egen. Men nu är det slut på såna tråkigheter och I'm back in business!
Nu skulle jag kunna sitta här och berätta en hel massa saker, för på sistone har det varit full fart. Och jag hade verkligen en supertrevlig helg, ingenting kunde ha varit bättre. Jag mår verkligen toppen på helgen och jag älskar helg. Så för att dra det lite kort..
I fredags blev det middag på Casablanca med trevligt sällskap och sen hyrde vi film och det var myyyys!
I lördags jobbade jag och sen på kvällen var det 18års-fest för Mange och Bina som gällde :) Och jag hade verkligen en skitrolig kväll, jag njöt av hela kvällen och jag hade riktigt kul! Så tack till mina älsklingstöser och alla andra som gjorde festen helt great!
På söndagen var man bakfull och mådde som man brukar dagen efter. Men jag gjorde iallafall mig iordning och tog mig upp till Södan och kollade på handboll med Bina, det var trevligt och IFK vann :) Så för att sammanfatta helgen några dagar efter så var det iallafall en väldigt lyckad helg, och såna vill vi ha fler av :)
Idag var det skola till fyra och sen stack jag hem och åt lite och sen drog jag vidare till gymmet för att träna med Maria och Daniella. Det kändes bra och nu är jag hemma och funderar på att bada i vårt utespa. Får kanske lite sällskap senare så det blir trevligt isåfall.
Men nu ska jag äta en banan och sen fundera på om det blir något bad :)
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback