fell in your lovetrap

    Inlägget skrivet: 2008-04-28 kl: 21:54:23
Kom hem från träningen för en stund sen, det gick bra men det börjar bli en aning tråkigt nu.. Menmen, jag ska ta nya tag till hösten och hoppas på en bättre dansgrupp då :)

Jag måste verkligen ta tag i det här med bloggdesignen också, jag vet att jag har nämnt det flera gånger innan men jag blir liksom aldrig färdig till det. Och igär när jag väl försökte ändra min header så gick typ inget att ändra. Eller ja, det gick inte som jag ville iallafall. Jag är så himla trött på hur den ser ut just nu och headern är helt konstig :/ Men så länge det går att skriva så får jag väl vara glad :) hihi.
Nu börjar Prison Break snart och då ska jag bänka mig framför TV:n med resten av familjen :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Dagens låt: Nikola Sarcevic - Lovetrap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback