fell in love with an alien

    Inlägget skrivet: 2008-04-20 kl: 22:10:22
Nu har ännu en helg passerat, helt sjukt vad tiden går fort!
Men jag har iallafall haft en trevlig helg. I fredags blev det som sagt fest i Vellinge och igår blev det lite fest här hemma. Jag umgicks med J och mamma&pappa hade fest här hemma så det blev lite fest med dom :) Vi förfestade lite och sen blev det en runda till lyktan och mötte även upp Elof. Jag som hade lovat mig själv en vit helg, men det blev ändrade planer haha :) Men gårdagen var iallafall trevlig och imorse vaknade jag upp med mysigt sällskap. Vi satte oss en stund på terrassen och bara njöt av solen, superskönt :)
Sen har jag ägnat en del av dagen åt att plugga, och jag tycker att det är så sjukt trist. Måste typ plugga hela dagen imorgon också för vi ska ha två prov på tisdag!! Jag pallar inte :/

Annars idag så var det genrep med dansen som gällde, uppvisning nästa helg ju :) Får hoppas att det går bra.
Ikväll har jag annars varit på bio med Maria. Vi såg 27 dresses och den var hur bra som helst! Jag gillade den :)
Nu sitter jag och halvkollar lite på Pretty Woman och snokar runt lite. Ska försöka lägga mig tidigt idag, måste få lite ordentlig sömn för jag är trött som tusan. Hörs imorgon!

Dagens låt: Forty Foot Echo - Brand New Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback